20 Ağustos 2022 Cumartesi

4802

(15 AĞUSTOS)

Ağustos ayı benim için öfkeli başladı; yardımcı kızı işten çıkardım ve stresli devam etti. Aşırı yorgunluk, kızlarla ilgilenmekten yetiştiremediğim işlerin gerginliği ve aşıdan sonra birkaç günlük hastalık hali beni epey yordu son 2 haftadır...

Bu haftaya biraz toparlanmış başlıyorum; hayatımın bütün gel-gitleri ve günden güne değişen kararlardan sarsılmıştım. Gündelik işlerimi yoluna koyup öğleden sonra kuaföre gidiyorum, kendimi iyi hissetmek için garanti bir yol. 

Akşam tiyatro biletimiz var; bizi duygularla dolup taşıran Ahmed Arif şiirlerini sahneleyen Genco Erkal'ı izliyoruz. İnsanlar neler yaşamış, nelere katlanmış, diye düşünüyorum-benim zorluklarım da ne ki? Senelerce hapis yatmak, memleketinin dağlarına bahar geldiğini görememek, sevdiğinin hasretinden prangalar eskitmek ne demek...?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder