15 Mayıs 2021 Cumartesi

4344

 (14 MAYIS CUMA)

Kendimi kesinlikle biraz daha iyi hissediyorum son günlerde, ama yine de tam normale dönebilmiş değilim elbette. Hızla değişen vücuduma alışamadım henüz ve beni korkutuyor, çabucak yoruluyorum ve sık sık yiyorum. Henüz yogaya başlayacak cesareti bulamadım ve meditasyonu düzenli yapamıyorum.

Bu ay sonuna doğru artık daha da düzene girmesini umuyorum hayatımın, daha kolaylaşmasını... İşlere geri dönüyorum bu hafta yavaştan ve ne kadar ihmal ettiğimi görüyorum. Çalışmaya halim yoktu hiç, kafamı toplayamıyordum bir türlü. Biriken siparişleri boyamam ve kargolamam gerekiyor şimdi, ben ilgilenmedikçe satışlar da düştü bu ay.

İnsanlara uzaklaştığım bu dönemde, uzaktan bakıldığında daha net görüldüğünü fark ediyorum bazı şeylerin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder