20 Mart 2021 Cumartesi

4288

 (19 MART CUMA)

Hayatımda o kadar fazla detay var ki düşünmem, karar vermem ve yapmam gereken- rutinde zaten süregelen işlerden nasıl vakit ayıracağımı bilemiyorum. Ama hızlı tempo, sanırım atıl kalmaktan çok daha iyi hissettiriyor yine de.

Bugün dışarıdaki işlerimi hallettikten sonra akşamüstü en sevdiğimiz restorana yemeğe gitmek için hazırlandık, telaşlı olsam da gider gitmez keyfim yerine geldi.

Koşuyolu'nu seviyorum, bu sushi restoranını çok beğeniyorum; dekoru aydınlatmadan oturma gruplarına tam Asyatik atmosfer... Servisleri modern ve şık, tam Japon sadeliğinde. Servis verenlerin hepsi çok sempatik ve yediğimiz her şey aşırı lezzetli. Benim açık ara favori mekanım oldu ve hatta sushiyi bana sevdiren yer diyebilirim.

Yağmurlu havada bahçede oturmak da sakin ve keyifliydi, bu haftasonu güzel başlıyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder