28 Eylül 2020 Pazartesi

4114

 (27 EYLÜL PAZAR)

Bugüne ne kadar güzel başladım aslında; harika bir sabahtı, şahane bir ışık vuruyordu odamıza, yoga yaptıktan sonra kahvaltı etmek keyifliydi, hava ılık ama bunaltıcı değildi, terasta fotoğraf çektik...

Ne olduysa öğleden sonra bir enerjim düştü; çabaladığım hiçbir işte ilerleyemediğimi düşündüm, sosyal medya için fotoğraflardan bir türlü seçemedim, birkaç saat harcadığım bitki bakımı konusunda kafamı netleştiremedim, sanki bugünü boşa geçirmiş gibiydim...

Akşamüstü lutenica yapmaya başladık, ama tencerenin dibi tuttu, hani sanki neye elimi atsam başarısız oluyorum gibi gelmeye başladı. Emek harcadığım her şey boşa mı gidiyor, ben nelerle uğraşıyorum böyle?... Kendimi zor durdurdum ve akşamki zihin eğitimi workshopuna odaklanmaya çalıştım.

Dünkü uzun girişten sonra bu akşamki ders daha derinlikliydi bence, bir sürü notlar aldım ve ödevler belirledim. Kendime tutabileceğim sözler vermeye karar verdim ve bir yola girdiğimi, yeni yeni keşfettiğim bir gizli kıta bulduğumu hissettim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder