1 Nisan 2020 Çarşamba

3934

(31 MART SALI)

Arkadaşlarla evlerde video konferans yoga yapıyoruz; çok eğlenceli. Bugün de sabah rutininden sonra 1 ders yeni bir pratiğe başladık ve kendimi epeyce zorladım. Sonunda her tarafım ağrıyor, bacaklarım titriyordu.
Öğlen dükkana yürüyerek gidip geldim, son 2 haftadır yürümeye alışık olmadığımdan mıdır, kalbimi zorladım sanki biraz. Bugün epey hareketli geçti ama, mutluyum.
İşlere de daha çok zaman ayırabildim; anneme uğrayıp gönderilecek ayakkabıları hem kontrol ettim hem de kısa bir fotoğraf çekimi yaptık. Haftanın tamamlanması gereken siparişlerini düzenledim.
Akşamüstü arkadaşımla konuştuk telefonda, belki birlikte koruda yürüyüş yaparız dedik haftaya.
Hava biraz iyi olursa, çünkü kış yeniden gelmiş gibi soğuk ve gri bugünlerde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder