15 Kasım 2018 Perşembe

3430

(14 KASIM ÇARŞAMBA)

İlk defa keyfine vardım bugün piyano çalmanın, 1 buçuk aydır bugün ilk kez mantığını kavradığımı hissettim ve yapabileceğimi...
Öncelikle kafa sağlığı gerekiyor bu iş için de, her işte olduğu gibi aslında, sabah kahvaltıdan sonra piyanomun başına oturdum ve sadece önceki derste öğrendiğim parçaları tekrar etmekle de kalmadım, henüz öğrenmediğim bir parçaya da baktım biraz. Portenin üzerinde yer alan notaların sağ taraftaki ince seslere ve altında yer alanların sol taraftaki kalın seslere karşılık geldiğini keşfettim. Belki çok basit bir keşif, ama kimse bana öğretmediği için kendi kendime anlamış olmak hoşuma gitti, cesaret edip doğru çaldığımı da görünce çok keyif aldım.
Bu işin daha başındayım ve önümde ne kadar güzel bir yol var...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder