4 Ekim 2018 Perşembe

3388

(03 EKİM ÇARŞAMBA)

Bugün kendim için bir güzellik daha yaptım ve seramik boyama workshopuna katıldım, eve çok yakın sevimli bir atölyede.
İki tatlı kadınla tanıştım ve devam etmek istiyorum bundan sonra da, çok keyifli bir işmiş.
İlk derste elbette sadece fincan boyadım, daha hamurla haşır neşir değilim ama şimdiden hoşuma gitti.
Galaksi temalı çalışmak istediğimi söyledim, yıldızlı gece boyadım fincanlara, kayan yıldızlardan dilek dilediğimiz o büyülü atmosferi yaratmaya çalıştım...
Yıldız tozu, nebulalar ve kara delikler aşkına!
Çok kendimi vererek çalıştım, sonuç da harika oldu. Herkes bayıldı, umarım sırlanıp fırından çıktıktan sonra da şahane görünecek.
Yeni bir dünyayla daha tanıştım yani, uzun soluklu olsun ve bana çok şey katsın dilerim...

Akşam bir iki aydır görmediğim bir arkadaşımla buluşmaya gittim, Kadıköy'ün hafta içi canlılığı beni şaşırttı; insanlar yaşıyor resmen! Gençler sokakta, müzik her yerde... Bir süredir kendimi geri çektiğim bu dünyayı da özlediğimi hissettim, bir dans etmeye çıksak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder