11 Temmuz 2016 Pazartesi

2564

(01 TEMMUZ CUMA)

Dün akşam aniden değişen hayat seyrimiz, Eskişehir'de arkadaşlarımızın evinde konakladığımız geceyle devam etti. Sabahında Denizimiz hastalanınca kısa bir doktor ziyaretini araya sıkıştırıp yola öyle devam ettik, yaklaşık 6 saat sonunda Çıralı'ya vardık.
Hüseyin Abi'nin yerine geldik; sessiz sakin bir tatil umuyoruz. Benim ayrıca kendi içimde bir şeyleri düzeltmem gerek, orasını kendime saklıyorum şimdilik.
Uzaklaşmış hissetmeye başladığımı fark ediyorum birkaç haftadır, yapılması gereken işlerde yol alamamak ve yaklaşan düğünün stresi sanırım beni tıkamış geçtiğimiz ay. Üzerine bir de işleri tam yoluna koymuşken başımıza gelen beklenmedik durumu eklersek, neden bu kadar yorulup gerildiğimi anlamak zor değil.
Umudum bu 1 haftada dinlenip arınmak, biraz unutup biraz hatırlamak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder