9 Ekim 2014 Perşembe

1934

O büyük kanepeler artık sizin eski evinizin eşyaları değil-bizim seviştiğimiz kanepeler...
Hayatını paylaşmayı seçtiğin kadın benim artık-geçmişte kalanlar çoktan unutuldu...
Katlanmak zorunda kaldığım her şeye değdi bugün, biliyor musun?
Teşekkürler; bugüne kadarki tüm özürlere bedeldi bugünkü cesaretin, kararlı halin...
Artık yalnız benim elimi tutuyorsun ve yanımdasın-herkese karşı benim arkamdasın.
Bizi savunduğun için teşekkürler-bizi herkese anlattığın için, bizi kabullendiğin, bu kadar benimsediğin için...
Bugün biz olduğumuzu en çok hissettim, hayatında benim yerimin en büyük olduğunu ve hiç de kolay değişemeyeceğini...

Boş sokaklar gibi geride bıraktıklarını sana hatırlatmaya çalışan herkese, paçandan çekiştiren zombilere karşı sen bugün iman dolu bir savaşçıydın-tebrikler!

O kanepeler var ya o kanepeler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder