24 Ağustos 2014 Pazar

1887

(23 AĞUSTOS CUMARTESİ)

Bambaşka bir hayatın mümkün olduğunu hatırladım, bugün geçmişimin kalıntılarını çekmecemden temizledikten sonra...
Bakmaktan rahatsız olduğum birkaç fotoğrafa bakabildim bu kez ve hepsini hiç acımadan atabildim.
Hayatıma şimdiye kadar birkaç kez yeniden başladım. hepsi bir ilk oldu, hiç biri son olmadı.
Bu akşam sana öfkemi unuttum, umursamadım. Aslında senden de özgür olduğumu anımsadım ve bıraktım.
Bundan sonra sana ait tüm seçimler; yalan söyleyip benden kaçmayı seçersen şaşırmayacağımı biliyorum, üzüleceğimi de pek sanmıyorum. Geri dönmeyi ve yanımda kalmayı seçersen bana bir özür borcun var, silmek istediğim.
Birlikte çıkılacak tatiller, yüzülecek yeni denizler ve geride bırakılacak eski tatlı tarifleri var.
Atılacak pek çok mektup, yırtılacak belki bir kaç kart daha var.
Vakti geçirilmiş cevaplar ve kaybedilmiş intikam şanslarının ardına sığınmadan, suçladıklarına değer atfederek anılarını temizlemeye çalışmadan, yeni anılar biriktirmek ve onlara kıymet vermek istersen gel...















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder