17 Nisan 2012 Salı

1029

Yağmur Sıkıntısı

Bugün "o" günlerden biriydi.

Tekinsiz, dile gelmeyen, buruk, belli belirsiz, elle tutulamayan, tedirgin, yerinde oturtmayan, bölük pörçük sıkıntılı rüyalar gördüren, bugün-...

Bugünün böyle olacağını daha sabahından sezmiştim, seninle yan yana, başımız ileride, ellerimiz ceplerimizde tırmanırken her sabahki yokuşu sessiz ve içe dönüktük. Ben sebepsiz tedirgin ve hafif kederliydim, sen de sanırım benim bu halim yüzünden biraz gergindin. Hava hiç açmayacak gibi basıktı işte sabahın köründen beri, yağmur hiç bastırmayacak gibi ama hep üstümüze çullanacak gibiydi yani bulutlarıyla, anlıyor musun?

Bugün o günlerden biri olacaktı besbelli, hiç kaçarı yoktu, ben de kabul etmeye karar verdim olduğu gibi. Asında severim bir parça böyle günleri, zaman bulur insan kendine bakmaya.

Bugün o günlerdendi; Tarkovsky filmi koyarsın bir tane, düşünmeden, bitince daha da bedbaht olursun hani-yağmuru beklerken pencere önüne sandalyeni çeker- tedirgin, bir gözün camda- Dostoevsky okursun, o günlerdendi işte...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder