20 Şubat 2012 Pazartesi

970

(18 ŞUBAT CUMARTESİ) 
  Aklımda kalacak Bir Gülümseme: "Tam bir hayal kırıklığıyım!" dedim içimden bağırmak gele gele. "Kendimi bildim bileli hep özel hissettim kendimi...O kadar inanırdım ki istediklerimi yapabileceğime-ama sonunda hiç bir şey olamadım!" içim söküle söküle ağladım. Buna karşılık beni sardın sarmaladın, "Ben sana inanıyorum." dedin. Komik şekillerde teselli ettin beni hep, bir yandan da yoğunlaşırsam her isteğimi alabileceğimi söylerken ciddiydin. Tatlı tatlı, yarı şaka-yarı ciddi anneme borçlarımı ödeyebileceğimi gösterdin. içim ısındı, Güneş açmış gibi gülümsedim. "Sen varsın diye her şey daha güzel-ama hayatımı bir tek sen düzeltemezsin ki!" dedim. Sevinçle sarıldın bana, "Çok güzel söyledin, o yüzden sarıldım." dedin. Gülümsüyordun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder