9 Temmuz 2009 Perşembe

17

Yine de sevmeden edemiyorum seni baba.
Yaptıklarına rağmen itiraf edemeden her gün özlüyorum, her gece gizlice seviyorum baba.
Aslında hep kaybetmekten korkuyorum seni, unutmaktan çok korkuyorum baba.
Yüzünü unutmaktan korkuyorum, sesini bir gün hatırlayamamaktan baba!
Fotoğraflarını kaybetmekten korkuyorum, bakışını hatırlayamamaktan, günün birinde nasıl gülerdi diye düşünüp düşünüp bulamamaktan baba, ölesiye korkuyorum!
Öyle seviyorum seni ki, sen seviyordun diye amcamı seviyorum baba.
Onu anladığımı hissediyorum, babasız kalan bir tek ben olmadım ki, onun yalnızlığını hissediyorum baba.
Sen okuyordun diye kitaplarını okuyorum, düştüğün notları takip ediyor, seni tanımaya çalışıyorum baba.
Senin adımlarını izliyorum, yapamadığın isteklerini ben yapmak istiyorum, seni yaşatmak için uğraşıyorum baba.
Seni öyle seviyorum, senle o kadar gurur duyuyorum ki, yaptıklarının hepsini kabul etmeye hazırım baba.
O yapmışsa doğrudur, diyorum, bende öyle yüksek bir yerin var ki baba!
Anlatılanlara hak versem de seni suçlayamıyorum, sana laf söyleyemiyorum, toz konduramıyorum baba!
Kahramanımdın sen benim, kimse seni benden alamaz baba!
Seni hep içimde taşıyorum, nereye gidersem gideyim, ağlarken senle konuşuyorum baba.
Yaptıklarını yaramaz bir çocuğun sevimli hınzırlıkları gibi görüyorum, sana kızamıyorum, düşman olamıyorum baba!
Bana öyle bir babalık yaptın ki, öldükten sonra bile seni tanıyabildim, seni sevebildim, senin kızın olduğumu söylerken gurur duyabildim baba!
Hiçkimse için böyle ağlamam, biliyorsun, kimseyi böyle aramam, adını sayıklamam baba!
Bir şeyler yapabilmek isterdim senin için, yemek pişirip önüne getirmek, gömleğini ütülemek, seni gülümsetebilmek isterdim baba.
Kaza geçirdiğinde sana kan vermek, hastalandığında başında beklemek, seninle olmak isterdim baba.
Hiçbir şey yapamadım sana, hiçbir şey baba!
Ama seviyordun beni, değil mi? Hala benim değil mi en sevdiğin, gurur duyuyorsun benle hatalarım olsa da, kızım da benim gibi diyorsundur değil mi baba?
Kimsenin bir şeyi olmak istemeyen ben, yalnızca senin küçük, mutlu kızın olmak için bugün her şeyimi verirdim, baba.
Kavuşmak ihtimalimiz var mı,baba?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder