Uzun zamandır bu derece sinirlenmemiştim, bu sabah geçen hafta aidatına itiraz etmiş olduğum şirket kredi kartımın kapatılmış olduğunu gördüğüm anki kadar.
Bir anda sinirlerim zıplayınca, her şeyi bırakıp kalktım bankaya gittim ve hem şahsi hem ticari hesaplarımı kapatıp tüm kredi kartlarımı iptal etmek istiyorum dedim.
1 haftadır kart aidatımın iptali ile alakalı aranmayı beklerken neden bana hiç sorulmadan kapatıldı, diye sorduğumda verilen cevap kabahatlerinden beterdi: telefon numaram kayıtlı değilmiş. 2 yıldır defalarca beni arayan ve her istediğinde ulaşan banka, işine gelmeyince hem arayacağız diyerek talebimi alıyor, hem de arayamıyor-şaka gibi!
Bunun üzerine şubeden çıkıp hem çağrı merkezini hem de şikayet hattını aradım, durumumu tekrar anlattım. Bana 50tl bonus teklif eden şakacı arkadaşı aynı teklifini 3 defa yinelemesinden dolayı tebrik ediyorum.
Öğleden sonra tekrar şubeye gidip müdürle görüşmeye karar verdim, ki mantıklı bir kararmış. 10dk. lık sohbetimizin ardından aidatım iade edilip bana yeni bir kart çıkartıldı.
Acaba üşenmeyip şubeye tekrar gitsem, çağrı merkezini yeniden arasam da işlemlerimi yapamayan çalışanlara biraz işlerini öğretsem mi?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder