15 Ağustos 2017 Salı

2974

Karşılaştığım en berbat hizmet kesinlikle Vodafone Kurumsal. Bir kere öyle bir hizmet yok. Bireysel ile Kurumsal birbirinden o kadar ayrı ki birbirlerinden haberleri yok, hatta bugün birbirlerini şikayet ettiler. 
Olaylar dizisi şöyle başladı; 1.5 yıl önce kurumsala devrettiğim hattım ile ilgili şirket evraklarımı bir şekilde kaybetmişler. Evraklarınız elimize ulaşmadığı takdirde hattınızı kapatacağız mesajını alınca hemen kurumsal bayilerden birini aradım. Herhangi bir şubeden teslim edebilirsiniz dendi, topladım götürdüm. Hiçbir şube almayınca tekrar tekrar aradım durdum müşteri hizmetleri ve kurumsal bayileri. 
Şaka gibi; kurumsal bayideki eleman almak zorundalar dedikçe şubedeki eleman almamakta direndi ve sonunda birbirleri hakkında şikayet kaydı oluşturdular. Ve sonuçta ben o şubeden bu şubeye koşturup bütün gün işlerimi halledemedim, üstelik benim hatam bile yokken!

Hayat sabrımı mı sınıyorsun nedir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder