25 Nisan 2018 Çarşamba

3225

(24 NİSAN SALI)

Benim için zor bir gündü, baştan sona stresli bir gün...
Zaten işleri toparlamak için uğraşıyorum, yapmam gereken düzenlemeleri yetiştiremedim, bir yandan yeni müşteriler kovalarken bir yandan geciken siparişleri bitirmeye çalışıyorum.
Ödemeyen, ödeyemeyen müşterilerle ve abuk subuk isteklerle uğraşıyorum, yetmezmiş gibi bir de işimi zorlaştıran durumlarla baş ediyorum.

Bütün gün sakinleşmeye çalıştım sakinleşemedim, bu yüzden uyuyamadım ve gecenin körüne kadar sinir içindeydim.
Berbat bir müşteri ilişkileri yönetimi sunan UPS firmasının yöneticilerine ulaştım son hamle olarak, gerekirse tüketici hakem heyetine başvuracağım artık. Bana başka yol bırakmayan, mağduriyetimi gidermemek için ısrar eden, müşterisini enayi yerine koyan bu firmaya tahammülüm kalmadı.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder